از اول فروردین ۹۸ تا ۲۴ ساعت گذشته بیش از یک میلیون و ۳۵ هزار وسیله نقلیه وارد گیلان شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: از ابتدای طرح نوروزی امسال تا ۲۴ ساعت گذشته بر اساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار از نظر تردد ساعتی با ۷۲۲ وسیله نقلیه گیلان پنجمین استان پرتردد کشور بوده است.
محمدرضا نازک کار افزود: از نظر آمار ورود و خروج استان در این مدت تعداد یک میلیون و ۳۵ هزار ۸۰۶ وسیله نقلیه وارد استان و تعداد ۸۵۴ هزار ۹۳۸ وسیله نقلیه از استان خارج شده است که در مقایسه با سال گذشته ۴/۹ درصد کاهش در ورود استان و ۷/۸ درصد کاهش در خروج از استان بوده است.

وی تصریح کرد: بیشترین میزان ورود به استان از طریق محور آزادراه قزوین به رشت با میزان تردد ۳۲۸ هزار و ۷۷۴ وسیله نقلیه و همچنین بیشترین میزان خروجی از طریق محور چابکسر به رامسر با میزان تردد ۳۲۶ هزار و ۴۷۰ وسیله نقلیه بوده است.

نازک کار با بیان اینکه از ۱۲ اسفند ۹۷ پیش فروش بلیط در گیلان آغاز شد گفت: از این تاریخ تا نهم فروردین ۹۸ تعداد ۱۰۰ هزار و ۶۶۹ بلیط به صورت حضوری و تعداد ۱۳ هزار و ۱۲۹ پیش فروش غیرحضوری به فروش رسیده است این میزان فروش بلیط در پایانه‌های مسافربری و به صورت اینترنتی انجام شده است.

گفتنی است در ۲۴ ساعت گذشته ۸۸ هزار ۵۰۴ وسیله نقلیه وارد و ۸۹ هزار و ۷۰۶ وسیله نقلیه از استان خارج شده اند.

انتهای پیام/آ

گیلان پنجمین استان پرتردد کشور

برچسب ها: راهداری ، تردد خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.