استاندار گیلان بر مهار ترافیک و ارتقا امنیت در محور‌های ورودی و خروجی استان در راستای افزایش رفاه عمومی گردشگران در ایام عید نوروز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مصطفی سالاری، استاندار گیلان در نشست شورای ترافیک، ضمن تقدیر از پلیس راه، راهور، امداد و هلال احمر و دستگاه‌هایی که در حوزه‌های حمل و نقل تلاش می‌کنند، گفت: با توجه به در پیش بودن نوروز و سفر‌های نوروزی باید برای افزایش رفاه عمومی، امنیت شریانی‌های حمل نقل را ارتقا دهیم.

وی، با بیان اینکه تسهیل در رفت و آمد و امنیت جاده‌های استان در تعطیلات نوروز باید بیش از پیش تامین شود، افزود: لازم است که همه گروه‌های امدادی و دستگاه‌ها در زمینه کاهش بحران جاده‌ای همت کنند و اقدامات ویژه‌ای نیز برای افزایش ایمنی در تردد و برای کاهش تصادفات جاده‌ای اقدام شود.

استاندار گیلان، با اشاره به اینکه در فصل سفر‌های نوروزی و با ورود مسافران باید خدمات ویژه رفاهی به خصوص بهداشتی برای مسافران ارائه شود، گفت: باید در ورودی‌های استان با گذاشتن سرویس بهداشتی سیار و همچنین پمپ بنزین سیار در راستای رفاه مسافران اقدام‌های لازم انجام شود.

مصطفی سالاری، به استاندارد‌های موجود در روند احداث آزادراه‌ها، به لزوم وجود پایگاه‌های امداد و نجات - اورژانس- پمپ بنزین - کمپ‌های فنی و مراکز خرید بین راهی اشاره کرد و افزود: مدیریت آزادراه باید در بستر تعامل با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اقدامات لازم را برای جانمایی عوارضی جدید در آنسوی شهرستان رودبار به عمل آورد.

در پایان هر یک از حاضران در نشست شورای ترافیک چگونگی برنامه‌های خدمات سفر خود را در راستای رفاه مسافران و گردشگران نوروزی بیان کردند.

 

انتهای پیام/م.ع

استاندار گیلان بر افزایش رفاه عمومی و ارتقا امنیت جاده‌های گیلان تاکید کرد

برچسب ها: نوروز ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.