چندین نقطه از پر خطر ترین محور های گیلان اصلاح هندسی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حسین محمدپور فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه ۹۷ نقطه حادثه خیز در محور‌های گیلان شناسایی شد گفت: چهار نقطه از محور‌های استان، اصلاح هندسی شده است و تا پایان سال آینده با همکاری اداره کل راهداری ۱۰ نقطه دیگر اصلاح می‌شود.

وی افزود: ۶۵ درصد حوادث جاده‌ای استان متعلق به موتورسیکلت سواران و عابران پیاده است و از مرداد ماه، آموزش فرهنگ ترافیک در ۳۰ برنامه با شرکت ۱۲ هزار نفر در روستا‌ها برگزار و یکهزار و ۸۰۰ کلاه ایمنی به موتورسواران اهدا شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، تصادف مربوط به موتورسیکلت ۱۹ درصد کاهش یافته است افزود: ۶۵ درصد حوادث جاده‌ای استان متعلق به موتورسیکلت سواران و عابران پیاده است و از مرداد ماه، آموزش فرهنگ ترافیک در ۳۰ برنامه با شرکت ۱۲ هزار نفر در روستا‌ها برگزار و یکهزار و ۸۰۰ کلاه ایمنی به موتورسواران اهدا شده است.
فرمانده پلیس راه گیلان گفت: به دلیل تراکم جمعیت، به ترتیب پرخطرترین و پرتصادف‌ترین محور‌های استان ۱۰ پاسگاه پلیس راه در محور‌ها فعال است و محور‌های رشت فعال است .

طول جاده‌های گیلان حدود ۱۰ هزار و ۷۷۸ کیلومتر است و حدود ۵۶ کیلومتر آزادراه، ۴۱۹ کیلومتر بزرگراه و یک هزار و ۳۷۵ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی را شامل می‌شود.

انتهای پیام/آ

محورهای پرخطر اصلاح هندسی می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.