مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از اعمال محدودیت تردد محمولات ترافیکی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمدرضا نازک کار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان گفت: با توجه به گردشگر پذیر بودن استان گیلان در ایام نوروز و ورود چشمگیرمسافران به استان، برای حمل محمولات ترافیکی در ایام نوروز محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

وی افزود: به علت افزایش حجم تردد در محور‌های مواصلاتی کشور و استان، افزایش ظرفیت عبور خودرو‌ها در جاده‌های برون شهری استان وارتقای ایمنی تردد، جابه جایی محمولات ترافیکی از ۲۵ اسفند تا ۱۷ فروردین ۹۸ ممنوع است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان، از نهاد‌ها و مجموعه‌هایی که به لحاظ شرایط کاری نیاز به جابجایی محمولات ترافیکی دارند خواست تا پیش از آغاز طرح نوروزی نسبت به دریافت پروانه تردد محمولات ترافیکی و جابه جایی آن اقدام کنند.

محمدرضا نازک کار افزود: در ۱۱ ماه منتهی به بهمن بیش از ۳ هزار و ۱۵۰ مورد پروانه عبور بار‌های ترافیکی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان برای متقاضیان صادر شد که ۲۳ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش دارد.

وی تصریح کرد:متقاضیان جابه جایی محموله‌هایی خاص با مشخصاتی خارج از مقادیر تعریف شده در مقررات حمل و نقل بار در راه‌ها ملزم به دریافت پروانه عبور از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هستند.

 

انتهای پیام/م.ع

محدودیت ترافیکی در ایام نوروز در جاده‌های گیلان اعمال می‌شود

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.