فرماندار رودبار گفت: ایستگاه عوارضی امامزاده هاشم از ورودی شهر رودبار به ورودی استان گیلان در مسیر قزوین به رشت منتقل می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اسماعیل میرغضنفری، فرماندار رودبار گفت:ایستگاه عوارضی امامزاده هاشم و بازرسی رودبار در راستای رضایتمندی شهروندان به زودی جابه جا می‌شود.

وی افزود: با پیگیری‌های استاندار، نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در آستانه تحقق یکی از مطالبات و دغدغه‌های مردم شهرستان رودبار هستیم.

فرماندار رودبار گفت: همزمان با جابه جایی عوارضی امامزاده هاشم ایستگاه بازرسی نیروی انتظامی نیز از ورودی شهر رودبار به ورودی استان گیلان در مسیر قزوین به رشت منتقل می‌شود تا از ترافیک خودرو‌ها در تعطیلات جلوگیری شود.

اسماعیل میرغضنفری افزود: با جابه جایی عوارضی امامزاده هاشم که ثمره تلاش‌ها و پیگیری‌های زیاد، مستمر و متوالی است امیدواریم رضایتمندی شهروندان رودباری فراهم شود.

وی گفت: موافقت جابه جایی عوارضی رشت - قزوین به سهولت امکان پذیر نبود، اما همدلی‌ها و همراهی‌های مردم و مسئولان و استدلال‌های فنی - اقتصادی و اجتماعی موجب شد این امر مهم در آستانه تحقق قرار گیرد.

فرماندار رودبار از صبوری و پیگیری‌های اقشار مختلف مردم، ائمه جمعه و اعضاء شورای تامین در خصوص مشکلات عوارضی امامزاده هاشم قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/م.ع

ایستگاه عوارضی از  امامزاده هاشم برداشته می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.