مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: از مرداد ماه امسال تاکنون ۴ هزار حلقه لاستیک میان رانندگان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد رضا نازک کار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با مشارکت شرکت‌ها و برند‌های برتر تولیدی، طرح توزیع لاستیک با قیمت ارز دولتی را در پایانه‌های باری گیلان آغاز کرده است و از ابتدای آغاز طرح توزیع لاستیک در مرداد ماه امسال تاکنون ۴ هزار حلقه لاستیک با نرخ دولتی میان رانندگان ناوگان حمل و نقل بار و مسافر استان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه، این طرح در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و رفاه هرچه بیشتر رانندگان اجرا شده است، افزود:رانندگان بخش حمل و نقل کالا می‌توانند برای گرفتن حواله لاستیک به دفتر انجمن صنفی در پایانه بار رشت و یا به دفاتر انجمن‌های صنفی رانندگان شهرستان‌ها مراجعه کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه، گیلان ۸ هزار و ۴۱ راننده خودرو‌های باربری و ۴ هزار راننده خودرو‌های مسافربری دارد، گفت: رانندگان کامیون در شهرستان رشت برای دریافت لاستیک با ارائه کارت هوشمند ناوگان به انجمن صنفی رانندگان که در پایانه بار رشت مستقر است اقدام کنند.

محمد رضا نازک کار افزود: متقاضیان دریافت لاستیک اتوبوس هم می‌توانند برای دریافت لاستیک با نرخ دولتی به نماینده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه مسافربری رشت مراجعه کنند.

وی از رانندگان کامیون و اتوبوس در دیگر شهرستان‌های گیلان خواست برای دریافت لاستیک مورد نیاز به اداره‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای محل اقامت خود مراجعه کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان به فعالیت ۳ پایانه باری بزرگ در شهرستان‌های رشت، بندرانزلی و آستارا اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر ۱۶۸شرکت باربری در حوزه باربری و حمل و نقل، امر انتقال انواع کالا‌ها و خدمات از مبداء استان گیلان به سایر نقاط فعالیت می‌کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

توزیع لاستیک با نرخ دولتی میان رانندگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.