مدیرعامل صندوق اجتماعی بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران گفت: حق بیمه سیل زدگان زیر پوشش بیمه اجتماعی بخشیده می‌شود.

محمد ابراهیمی مدیرعامل صندوق اجتماعی بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه بر اساس بند ۸ آیین نامه بیمه روستائیان و عشایر، دولت موظف است در زمان حوادث غیرمترقبه، حق بیمه را رایگان کند، گفت: پیگیر هستیم تا حق بیمه سال ۹۸ سیل زدگان را رایگان کنیم.

وی افزود: در شهرستان ساری، سیمرغ، جویبار، میاندورود و نکا و بخشی از بابلسر ۲۵ هزار بیمه شده داریم که نیازمند ۱۶.۵ میلیارد تومان اعتبار است تا حق بیمه این افراد رایگان شود.

ابراهیمی با بیان اینکه در مازندران کشاورزانی داریم که از بیمه برخوردار نیستند، گفت: بر اساس اصل ۲۹ قانون اساسی، خدماتی باید به این قشر هم ارائه شود تا در دوران بازنشستگی، دغدغه خاطر نداشته باشند.

مدیرعامل صندوق اجتماعی بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران افزود: بیمه شدگان با پرداخت ۵ درصد، زیر پوشش بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار می‌گیرند و ما در صددیم این ۵ درصد را برای سیل زدگان در سال ۹۸ خودمان پرداخت کنیم.

وی گفت: در سیل اخیر بر اساس وظیفه ذاتی و انسانی، برای خدمت رسانی به سیل زدگان ورود کردیم و در حوزه رفاه اجتماعی و سبد کالا توانستیم تاکنون ۲هزارو ۶۰۰ غذای گرم و بالغ بر هزار سبد کالا در اختیار سل زدگان قرار دهیم.

انتهای پیام/ م

بخشیده شدن حق بیمه سیل زدگان زیر پوشش بیمه اجتماعی

برچسب ها: حوادث ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار