معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت: حادثه سیل اخیر در مازندران تاکنون به ۸۸ طرح اشتغال مددجویی به ارزش ۵۷۲ میلیون تومان خسارت وارد کرد.

سید علی اصغر رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه در حادثه سیل اخیر در مازندران تاکنون به ۸۸ طرح اشتغال مددجویی به ارزش ۵۷۲ میلیون تومان خسارت وارد شد، گفت: مشاغلی مانند دامپروری، کشاورزی، خدماتی دچار بیشترین خسارت شد.

وی افزود: کارشناسان اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران بلافاصله با حضور در محل وقوع سیل، خسارات وارده را بررسی و اقدامات اولیه را انجام دادند.

رضایی با بیان اینکه برخی از طرح‌های اشتغال مشمول بیمه حوادث بوده اند، گفت: درحال پیگیری برای دریافت خسارت وارد شده به طرح‌ها از بیمه بوده و همچنین با هماهنگی انجام شده افراد خسارت دیده به جهاد کشاورزی و فرمانداری‌ها معرفی می‌شوند تا نسبت به دریافت خسارت وارده از محل اعتبارات پیش بینی شده بهره‌مند شوند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران افزود: همچنین  برای نوسازی و خرید تجهیزات و مواد اولیه  طرح‌های خسارت دیده وام قرض الحسنه پرداخت می‌شود تا مددجویان با امید بیشتری به کار خود ادامه دهند.

رضایی گفت: مردم مازندران می‌توانند برای کمک به مددجویان خسارت دیده از سیل از طریق تلفن همراه با شماره گیری #۹۹*۰۱۱*۸۸۷۷* اقدام کنند.

انتهای پیام/ م

خسارت ۵۷۲ میلیون تومانی سیل به طرح‌های اشتغال مددجویی

برچسب ها: کمیته امداد ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار