مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از استقرار ۱۲۰ اکیپ راهداری در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: از ۲۵ اسفند ماه سال ۹۷، ۱۲۰ اکیپ راهداری با ۴۵۸ نفر نیروی انسانی و ۲۵۱ دستگاه ماشین آلات در محور‌های مواصلاتی مستقر شده اند.

وی از ارتقا ایمنی جاده‌های استان با استقرار گشت‌های منظم راهداری خبر داد و تصریح کرد: رصد تصادفات فوتی و جرحی جاده‌ای نشان می‌دهد در مقایسه با سال گذشته ایمنی جاده‌ها با افزایش همراه بوده است.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان اردبیل اظهار کرد: این مهم در سایه نگه داری محور‌ها، گشت‌های منظم راهداری و استقرار مداوم نیرو‌ها و همچنین تعامل و همکاری دستگاه‌های متولی دیگر حادث شده است.

رحمتی متذکر شد: از ابتدای تعطیلات با وجود تغییرات شرایط جوی و در مقطعی بارش برف و برودت هوا، تمامی محور‌های مواصلاتی باز بوده و هیچ منعی در تردد‌ها نداشتیم.

وی اضافه کرد: در خدمت رسانی به مسافران و رانندگان تعامل مطلوبی با استان‌های همسایه داریم بطوریکه در بارش اخیر برف حتی در بازگشایی محور مواصلاتی سرچم حوزه آذربایجان شرقی مشارکت داشتیم.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات اجرایی سفر استان اردبیل تصریح کرد: به واسطه برف روبی و نمک پاشی به موقع محور‌ها و استقرار شبانه روزی راهداران و همچنین ارائه خدمات در راهدارخانه‌ها تاکنون خدمت رسانی به مسافران بدون مشکل انجام شده است.

انتهای پیام/ح

ارتقا ایمنی جاده‌های اردبیل با استقرار گشت‌های منظم راهداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار