مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : خانه‌های که در مجاورت با رودخانه قره‌سو قرار دارند، به دلیل احتمال طغیان رودخانه تخلیه می‌شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حمیدی‌تبار شهردار اسلام آباد غرب گفت : برای جلوگیری از خسارات احتمالی در بارندگی روز‌های آینده، منازل مسکونی کوچه جمخانه (نزدیک میدان امام خمینی) و محله سیدحشمت باید تخلیه شوند.

وی گفت : اسکان موقت ساکنان این منازل تا رفع خطرات احتمالی، برعهده سازمان هلال‌احمر شهرستان است.

شهردار اسلام آبادغرب افزود: این اسکان موقت تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت و نیروی انتظامی امنیت منازل تخلیه شده را برعهده دارد .

خانه‌های مجاور رودخانه قره‌سو تخلیه می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه نیز گفت: خانه‌های شهرک کرناچی کرمانشاه که در مجاورت با رودخانه قره‌سو قرار دارند، به دلیل احتمال طغیان رودخانه تخلیه می‌شود.

جلیل بالایی گفت : خانه‌های مجاور رودخانه قره‌سو که احتمال نفوذ سیلاب به داخل آن‌ها وجود دارد برای جلوگیری از هرگونه حادثه پس از مشخص شدن مکان اسکان خانوار‌ها تخلیه می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تاکید کرد که تنها مردمی که در کنار رودخانه قره‌سو مستقر هستند به مکان امن منتقل می‌شوند.

بالایی در مورد مناطق پرخطر شهر کرمانشاه گفت: خیابان حداد عادل، تنگه ظفر، مناطق اطراف رودخانه چم بشیر، شهرک ده‌پن و همچنین منازلی که در حاشیه رودخانه آبشوران قرار دارند در معرض خطر هستند و مردم این مناطق باید مراقب بوده و موارد ایمنی را رعایت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه مناطق اطراف پل ولایت از دیگر نقاط پرخطر و با احتمال وقوع سیلاب است، بیان کرد: به عموم مردم هشدار‌های لازم داده شده و در صورت نیاز مکان‌هایی که در معرض خطر باشند تخلیه می‌شوند .

انتهای پیام/د

جلوگیری از خسارات احتمالی در بارندگی روز‌های آینده

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.