امام جمعه شهرستان تربت جام گفت: تحقق شعار سال به عنوان یک راهبرد است تا توسعه کشور بر اساس رونق تولید و اقتصاد شکل بگیرد و "رونق تولید" یک آرمان اسلامی است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد طاهری امروز در مصلی الغدیر تربت جام با بیان اینکه اکنون اقتصاد رخنه دشمن شده است، گفت: باید به اقتصاد بیشتر توجه شود و تفکر وابستگی پیشرفت کشور به غرب همان هدف دشمنان اقتصادی است که چنین گرایشی برای کشور یک آفت می‌باشد.

وی با تأکید بر تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری بعنوان یک خواسته مردمی، تصریح کرد: تحقق شعار سال انتظار به حق مردم است و تمرکز باید دراین مسیر شکل بگیرد و در همه عرصه‌ها وقت گذاشت.

امام جمعه تربت جام با بیان اینکه رونق تولید یک آرمان اسلامی است و باید از منابع طبیعی به درستی استفاده شود،گفت: تولید ثروت در اسلام مقدس است نه ثروت پرستی، باید عدالت در جهت در رونق تولید باشد زیرا اولویت دشمن اقتصاد است .
 
حجت الاسلام و المسلمین طاهری افزود: اقتصاد مقاومتی راهبرد نظام است که باید به آن توجه شود؛ فلسفه اقتصاد مقاومتی مقابله با تحریم است که باید در سخت‌ترین شرایط رشد اقتصاد را تضمین کند.
 
وی با بیا اینکه باید قله‌های صادرات را فتح کنیم و صادرات به گونه ی فرآوری شده باشد نه خام فروشی و فله ای، تصریح کرد: رونق تولید باید یک گفتمان باشد و در بین آحاد جامعه و نخبگان این گفتمان اقتصادی نهادینه شود.

انتهای پیام//س.ج
 

تحقق شعار سال انتظار مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.