جانشین فرمانده انتظامی نوشهر از کشف ۲۷ هزار و ۸۸۰ نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرهاد باقی زاده جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق انواع کالای دخانی قاچاق توسط فردی در سطح شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان موفق به شناسایی متهم شدند.

سرهنگ باقی زاده گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از محل فعالیت وی ۲۷ هزار و ۸۸۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.


بیشتر بخوانید : کشف ۲۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در عباس آباد


جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد وموضوع در دست بررسی است.

 


بیشتر بخوانید :  کشف ۳۹ میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندران


وی با اشاره به اینکه قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون است و مبارزه با قاچاق کالااقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور می‌باشد، از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

 

انتهای پیام/آ

کشف سیگار قاچاق در بهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.