معاون امور شهرستان‌های پلیس آگاهی مازندران از کشفیات ۵۶ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریالی انواع کالای قاچاق در استان طی یک ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ سیدجعفر ساداتی معاون امور شهرستان‌های پلیس آگاهی مازندران، گفت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال در حمایت از کالای ایرانی طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح استان به اجرا درآمد.

وی از انهدام یک باند بزرگ قاچاق کالا و ارز در استان در این مدت خبرداد و افزود: در این راستا ۵۸ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق، ۸ هزار لیتر گازوئیل، ۱۵ تن عدس ۴۱ تن برنج و ۲۶ هزارو ۷۰۰ عدد انواع قرص و داروی غیر مجاز از قاچاقچیان کشف شد .

سرهنگ ساداتی ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را در مجموع بالغ بر ۵۶ میلیارد و ۹۷۳ میلیون و ۴۲۸ هزار ریال عنوان کرد و با اشاره به این که قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیدده گرفتن حق نسل فردا است، گفت: هدف پنهان قاچاق رشد تجمل گرایی، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی است.

معاون امور شهرستان‌های پلیس آگاهی استان با اشاره به این که قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است و همه آحاد جامعه برای مقابله با آن مسئول هستند از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ک


کشفیات ۵۶ میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.