معاون امور شهرستان‌های پلیس آگاهی مازندران از کشف انواع دارو‌های غیر مجاز قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در ساری خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ سیدجعفر ساداتی معاون امور شهرستان‌های پلیس آگاهی مازندران، گفت: در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین کنترل کالا‌های سلامت محور، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی موفق به شناسایی یکی از عاملان عرضه انواع دارو‌های غیر مجاز در شهرستان ساری شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از محل فعالیت وی ۱۵ هزارو ۶۴۰ عدد انواع دارو‌های غیر مجاز شامل انواع آمپول، پودر انرژی زا و قرص غیر مجاز کشف شد.

سرهنگ ساداتی ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را بالغ بر ۵۰۰ میلون ریال عنوان کرد و گفت: کالا‌های مکشوفه به سازمان اموال تملیکی استان تحویل داده شد.

معاون امور شهرستان‌های پلیس آگاهی مازندران افزود: پلیس به عنوان یکی از اصلی‌ترین متولیان امر مقابله با قاچاق کالا نقش مهمی در تحقق اهداف اقتصادی کشور دارد.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از کالا‌های داخلی به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی از مردم خواست: ضمن خودداری از مصرف کالا‌های خارجی که به صورت غیر مجاز و قاچاق وارد کشور شده و از نظر بهداشتی نیز فاقد کیفیت هستند، در صورت شناسایی عاملان عرضه کالا‌های قاچاق مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/آ

کشف انواع دارو‌های غیر مجاز در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.