کشف ۲۲ میلیارد کالای قاچاق در مازندران

۲۲ میلیارد و ۷۶۶ میلیون ریالی کالای قاچاق در مازندران کشف شد.

سرهنگ ذبیح الله پهلوانی رئیس پلیس آگاهی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در راستای حمایت از تولیدات ملی و کشفیات ۲۲ میلیارد و ۷۶۶ میلیون ریالی انواع کالای قاچاق در استان طی یک ماهه گذشته خبر داد.

وی گفت: در این راستا ۸۹ هزارنخ سیگار خارجی قاچاق،۹۶۰ کیلو گرم ذغال، ۳ دستگاه لوازم کشاورزی، ۸۲۴ دستگاه لوازم برقی و خانگی و ۱۱۲۵ قلم لوازم آرایش قاچاق از قاچاقچیان کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران کشف ۷۲ تن چوب جنگلی،۳۵۶ قلم مواد غذایی، و ۲۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق، ۷ هزارو ۷۷۳ قلم داروی قاچاق،۱۱ هزارو ۹۴۱ رشته دام فلسدار و ۲ هزارو ۹۲۹ رشته دام غضرفی را از دیگر موفقیت‌ های این طرح‌ها برشمرد و افزود: قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیدده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است.

سرهنگ پهلوانی با بیان این که پدیده قاچاق ضربه به اقتصاد و هویت ملی کشور و همه برنامه ریزی‌های ملی است، گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی و تعطیلی کارخانه‌ها، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالا‌های کشور‌های خارجی است.

وی با اشاره به اینکه قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون است و مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است و همه آحاد جامعه برای مقابله با آن مسئول هستند از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغتل جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

کشف میلیاردی کالای قاچاق در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.