امام جمعه موقت بوشهر گفت: آمریکا با به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های جولان حقوق بین الملل را آشکارا نقض کرده است.

به رسمیت شناختن حاکمیت صهیونیست‌ها بر جولان نقض حقوق بین الملل استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی درخطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر، افزود: آمریکا همواره نشان داده به هیچکدام از معاهده‌ها به جز معاهده‌های تامین کننده منافع خودش پایبند نیست.

وی به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های جولان را اقدام انتخاباتی ترامپ عنوان کرد و افزود: این اقدام برای جلب رضایت رژیم اشغالگر قدس در انتخابات صورت گرفته محکوم است.

امام جمعه موقت بوشهر بیان کرد: آنچه برای آمریکا ارزش ندارد جان انسان‌ها و حق حاکمیت کشورهاست که همواره به دست آن‌ها نقض می‌شود.

حجت الاسلام جمالی گفت: این جسارت آمریکا و حامیانش به علت انفعال برخی از کشور‌های اسلامی است که اگر چه پسوند‌های اسلامی را یدک می‌کشند، در برابر کار‌های گستاخانه آمریکا عکس العملی نشان نمی‌دهند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها یادآور شد: مسئولان باید راهکار‌های ترسیم شده از سوی رهبر معظم انقلاب را در قالب بیانیه گام دوم انقلاب سرلوحه کار خود قرار دهند.

خطیب نماز جمعه بوشهر، همچنین با تسلیت درگذشت برخی از هموطنان در جریان سیل اخیر عنوان کرد: تلاش‌های مسئولان استان از جمله نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برای گشودن در مصلا‌ها برای اسکان مسافران قابل تحسین است.

انتهای پیام/ک

مسئولان بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کارشان قرار دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.