سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: به نظرم هیچ کدام از صحنه‌های مشکوک در محوطه جریمه ۲ تیم پنالتی نبود و داور به خوبی این بازی را قضاوت کرد.  

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره تساوی بدون گل تیمش مقابل سایپا اظهار کرد: ما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و در طول دقایق بازی موقعیت‌هایی داشتیم تا بازی را پیروز شویم، اما مهمترین مسئولیت من این است که بتوانم شادابی و طراوت تیم را حفظ کنم. اگر طراوت این تیم حفظ شود می‌توانیم امتیاز‌های بیشتری در ادامه راه کسب کنیم. امیدوارم که من را تنها نگذارند تا این تیم شاد و با طراوت باشد و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم تا هواداران این تیم و این شهر راضی باشند.

او درباره اینکه سایپایی‌ها اعتقاد داشتند در یک صحنه پنالتی رخ داده است، گفت: یک صحنه هم در محوطه جریمه سایپا رخ داد، اما به نظرم هیچ کدام از صحنه‌ها پنالتی نبود و داور به خوبی این بازی را قضاوت کرد.

شرایط تیم ما مطلوب نیست

جلالی درباره وضعیت مالی نامناسب تیم نساجی مازندران اظهار کرد: من فقط توانستم که بازیکنان را جمع کنم و آن‌ها را برای این مسابقه باانگیزه نگه دارم، اما متاسفانه شرایط تیم ما مطلوب نیست.

سرمربی نساجی مازندران درباره اینکه جلسه‌ای با مسئولان تیم داشته است و آیا از مسئولان به تیم سر می‌زنند یا خیر، گفت: متاسفانه کسی نیست تا درباره مشکلات و آینده تیم با او صحبت کنیم.

جلالی درباره حمایت هواداران نساجی مازندران از این تیم گفت: هواداران شرایط تیم را می‌دانند و این همه مسیر را با رنج زیاد طی کردند و به ورزشگاه آمدند تا پشت تیم خود باشند. به نظرم این هواداران خیلی با ارزش هستند و ما خیلی دوست داشتیم که آن‌ها را خوشحال کنیم.

ناشکری است که به تیم نساجی نمی‌رسند

او درباره اینکه کمک نکردن مسئولان ظلم بزرگی به این تیم است، گفت: به خدا حیف است و نساجی مازندران هم تیم خوبی است و این تیم می‌تواند خیلی‌ها را خوشحال و سربلند کند. این ناشکری است که همچین تیمی داشته باشند و به آن نرسند. این درست نیست و مردم مازندران در سیل گرفتار هستند، اما به من امروز گفتند که اگر سایپا را ببرید ما خیلی خوشحال می‌شویم. این درست نیست که با مردم مازندران به این صورت رفتار کنیم و تیم ما نیاز به مراقبت دارد.

سرمربی نساجی مازندران درباره اینکه شجاعی با برانکارد بردند، گفت: فکر می‌کنم زمان زیادی بود که بازی نکرده بود و این دست ما نبود چرا که ما امروز بازیکن نداشتیم و خیلی فشار بر روی شجاعی آمد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره اینکه آیا به شناخت کافی از این تیم رسیده، بیان کرد: من آن‌ها را پیش از این شناخته‌ام، اما ما باید به ظرفیت خودمان نگاه کنیم، بعضی اوقات نیاز دارید ذهن بازیکن را آماده کنید. این خیلی مهمتر از این است که شما بخواهید مهارت‌های بازیکن را بشناسید. امروز نیمه دوم بازیکنان خوب بودند، اما چرا نیمه اول نباید خوب بازی می‌کردیم؟ به نظر من این تیم می‌تواند نتایج بهتر از این را بگیرد.

کسی در باشگاه نیست تا درباره نقل و انتقالات با او صحبت کنیم

جلالی در ادامه افزود: اصلاً کسی در این تیم حضور ندارد که ما بخواهیم در خصوص نقل و انتقالات صحبت کنیم. ما فقط سرپرست داریم و کادر پزشکی و این موضوع ناراحت کننده است البته هزینه‌های جاری تیم را جسته و گریخته از مالکان می‌گیریم، اما این اصلاً کافی نیست و تیم در یک همچین سطحی به مراقبت‌های خیلی بیشتری نیاز دارد.

سبک تیم داری باید در استان‌ها تغییر کند

او اظهار کرد: وقتی یک تیم لیگ برتری ۲ ستون دارد یعنی تعادل ندارد. آن ۲ ستون هم تا جایی می‌تواند تحمل کند، به طور کلی سبک تیم‌داری در استان‌ها باید تغییر کند البته من در این زمینه با استاندار هم صحبت کرده‌ام، اما موضوعی نیست که بخواهیم در اینجا و در کنفرانس خبری در مورد آن صحبت کنیم.

سرمربی نساجی مازندران در پایان خاطر نشان کرد: من صحبت‌هایم را با صنیعی‌فر مطرح کردم که او گفت: من می‌خواهم این تیم را بفروشم و اگر تو بیایی من تیم را نگه می‌دارم و به من گفتند نگران نباش ما هرطور که شده است تا پایان فصل پشت شما هستیم. تاکنون هم آن‌ها قرارداد‌ها را تقبل کردند و اغلب بازیکنان ۵۰ درصد قراردادهایشان را گرفتند، اما بعضی از بازیکنان ۳۰ درصد و برخی دیگر ۱۰ درصد از مبلغ قراردادهایشان را دریافت کردند و ما هزینه‌های جاری تیم را هم دریافت کردیم. البته آینده این تیم بسیار نگران کننده است و سال آینده باید ببینیم چه کسی در این تیم می‌ماند. فقط امیدوارم که شرایط این تیم بهتر شود.


بیشتر بخوانید:

زمان نشست خبری جلالی و شفر اعلام شد

ورزشگاه فولاد خوزستان جمعه افتتاح می‌شود

فتحی: مدیر عامل ذوب آهن احتمالا از سوی اماراتی ها مامور بر هم زدن آرامش استقلال است


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار