استاندار و رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از وزش باد در استان اعلام آمادگی کرد.

آمادگی کامل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان در ایام نوروزبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی استانداری، احمدعلی موهبتی  استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی تا روز جمعه در نواحی مرکزی، نوار شرقی و نواحی غربی استان از جمله زاهدان شاهد وزش باد شدید خواهیم بود.

 استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این شرایط در مناطق مستعد منجر به بروز پدیده گردوغبار خواهد شد، اظهارداشت: بر همین اساس، علاوه بر اعلام هشدار‌های لازم به فرمانداران، بخشداران و کلیه دستگاه‌های اجرایی؛ شورای هماهنگی مدیریت بحران استان نیز با اتخاذ تمهیدات لازم ضمن حضور در محل ماموریت مربوطه برای جلوگیری از ایجاد خسارات احتمالی در آمادگی کامل به سر می‌برد.

موهبتی خاطرنشان کرد: بازدید‌هایی توسط اینجانب و معاونین استانداری، فرمانداران، بخشداران و مدیران کل به صورت مرتب انجام می‌شود و اوضاع کاملاً تحت کنترل است.

استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در همین راستا فرمانداران، بخشداران و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان‌ها نیز در آمادگی کامل هستند.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گفت: در حال حاضر علیرغم وزش باد شدید؛ برای محور‌های استان باز بوده و تردد بطور عادی در مسیر‌های مواصلاتی استان در جریان است ضمن اینکه با توجه به ورود آب از رودخانه هیرمند به دشت سیستان برنامه‌ریزی لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی به فرمانداران منطقه سیستان ابلاغ شده است.

انتهای پیام/ع

آمادگی کامل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان در ایام نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.