معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: سعی می‌کنیم اخلاق پلیس تراز جمهوری اسلامی را در ارتباط با مردم به نمایش بگذاریم.

تلاش می‌کنیم اخلاق پلیس تراز جمهوری اسلامی را نشان دهیمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار احمد نوریان در حاشیه بازدید از روند اقدامات و فعالیت‌های پلیس بوشهر افزود: در نیروی انتظامی در هر جایگاهی که باشیم باید در راستای سیاست‌های کلی نظام و نیروی انتظامی عمل کنیم و مهم این است که اخلاق و منش پلیس تراز جمهوری اسلامی را در ارتباط با مردم و رفتار و ارتباطات اجتماعی خود نشان دهیم.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ سازمانی ناجا ریشه در ارزش‌های محکم اسلامی دارد، ادامه داد: منشأ این فرهنگ که باور‌ها و ارزش‌های سازمانی را در برگرفته دین مبین اسلام و ارزش‌های محکم اسلامی است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با تاکید بر شکرگزاری برای توفیق خدمت رسانی به مردم در نیروی انتظامی بیان کرد: وقتی از اختیارات و امکاناتمان درست استفاده کنیم این یعنی شکر نعمت‌های خداوند، یعنی در این عالم هوشمند و آگاه زندگی کنیم و غافل نباشیم.

سردار نوریان عنوان کرد: امروز نیروی انتظامی از نظر رضایتمندی مردم در بین همه دستگاه‌های دولتی و نیرو‌های مسلح از جایگاه خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به وظیفه نیروی انتظامی در استقرار نظم و تأمین امنیت در کشور دانست و افزود: مأموران خدوم ناجا، در مناسبت‌های ویژه مثل اربعین، نوروز، حوادث غیر مترقبه با برنامه ریزی گسترده و تلاش مضاعف نظم و امنیت را در جامعه برقرار می‌کنند.

سخنگوی ناجا بیان کرد: نسل جدیدی که در ناجا در حال شکل گیری است، نسلی توانمند به شمار می‌آید و این موضوع باید باعث ارتقاء سازمان شود.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بیشترین تماس را با مردم دارد، گفت: دشمن در این زمینه کار می‌کند و طبیعی است که ترکش دشمن به ناجا برخورد کند و اینجاست که با تکیه بر ارزش‌های محکم اسلامی پاسخ دندان شکن به دشمن خواهیم داد.

انتهای پیام/ک

تلاش نیروی انتظامی در استقرار نظم و تأمین امنیت در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.