دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: به نظرم برنده این شهرآورد می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود و امیدوارم استقلالی‌ها پیروز این میدان باشند.

برومند : برنده دربی قهرمان لیگ می شودپرویز برومند دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران، در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دربی ۸۹ تهران گفت: ۲ تیم این فصل مهره‌های بسیار خوبی دارند و با توجه به رقابت نزدیکشان در جدول رده بندی، دربی از حساسیت بالایی برخوردار است و فکر می‌کنیم بازی خوبی شود.

او افزود: استقلال در خط دفاع ضعف دارد، اما در عوض دروازه‌بانان خیلی خوبی دارد که هر کدامشان بازی کنند، می‌تواند ضعف خط دفاع را پوشش دهد. بعید می‌دانم وینفرد شفر در این بازی به حسینی بازی دهد و به نظر من رحمتی درون دروازه استقلال قرار می‌گیرد.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: جنگ در میانه میدان است و هر تیمی این نبرد را ببرد، پیروز مسابقه می‌شود. پاتوسی بازیکنی خلاق است و تیم استقلال پس از مجتبی جباری، سال‌ها همچنین بازیکنی نداشت. حضور پاتوسی در ترکیب نقطه قوت استقلال در برابر پرسپولیس است.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی بیان کرد: مربیان باید با صحبت با بازیکنان و برنامه‌های روحی - روانی از فشار و حساسیت این مسابقه برای بازیکنان کم کنند. هر ۲ تیم باید به فکر سه امتیاز باشند تا به صدر جدول برسند.

او افزود: پرسپولیس در چند سال اخیر تیمی هماهنگ و ثابت داشته، اما استقلال هم در حال حاضر در اوج است.

برومند در پایان اظهار داشت: من فکر می‌کنم این مسابقه پُر گل شود. به نظر من برنده این دربی قهرمان لیگ برتر می‌شود و امیدوارم استقلال برنده شهرآورد باشد.


بیشتر بخوانید:

زمان تمرین امروز بازیکنان استقلال مشخص شد

داور دربی ۸۹ مشخص شد

پدیده استقلال در دربی ۸۹


انتهای پیام/

مصاحبه برومند درباره دربی ۸۹

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار