مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران از توزیع ۳۴۸ تن گوشت قرمز و مرغ ویژه تنظیم بازار در شهرهای بهشهر ،نوشهر ،گلوگاه و عباس آباد در نوروز امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مهدی خلیلی مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران گفت: برای تأمین کالا‌های اساسی در شبکه مصرف و تنظیم بازار با هدف ایجاد تعادل نسبی در قیمت کالا و جلوگیری از نوسانات کاذب قیمت گوشت و مرغ در بازار مصرف، در نوروز امسال ۳۴۸ تن گوشت قرمز و مرغ در شهرستان‌های بهشهر، نوشهر، گلوگاه و عباس آباد توزیع شد.

وی گفت: ۱۸۹ تن گوشت مرغ گرم، ۵۶ تن گوشت مرغ منجمد و ۶۴ تن گوشت قرمز تنظیم بازار در شهرستان بهشهر توزیع شد.

وی افزود: دوم تا هفتم فروردین امسال پنج هزار و ۷۰۰ کیلوگرم گوشت گوساله ، پنج هزار و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت قرمزمنجمد و ۱۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ منجمد ویژه تنظیم بازار توسط ۱۰ عامل فروش بین شهروندان نوشهری توزیع شد.

وی با بیان اینکه یک تن مرغ منجمد به عاملان فروش و توزیع شهرستان گلوگاه توزیع شد، افزود: هرگونه فروش مرغ منجمد غیر از قیمت مصوب تخلف محسوب شده و مردم این تخلفات را در صورت بروز به کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان اطلاع دهند.

وی افزود: این توزیع تا زمان متعادل شدن قیمت‌ها در بازار و رفع مشکلات خرید مرغ و گوشت در گلوگاه ادامه دارد.

خلیلی با اشاره به توزیع چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت گوساله گرم وهفت هزار کیلوگرم مرغ منجمد در شهرستان عباس آباد ،گفت: این اقلام با قیمت مصوب و نظارت کارشناسان این مدیریت و کارگروه تنظیم بازار شهرستان به صورت ثابت و سیار در سطح شهر و روستا‌های عباس آباد توزیع شده است.

مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران افزود: قیمت گوشت قرمز منجمد ۳۱ هزار تومان، گوشت مرغ گرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت مرغ منجمد ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان برای مصرف کننده از سوی ستاد تنظیم بازار استان اعلام شده است.
 
 
انتهای پیام/آ
 


توزیع گوشت و مرغ در تعدادی از شهرستان‌های مازندران با هدف کنترل قیمت‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار