جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۱۲ سارق منزل و کشف ۲۲ فقره سرقت در تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت:شهروندان به توصیه‌های نوروزی پلیس توجه جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی کشاورزی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با سرقت منزل در تعطیلات نوروزی ماموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۲ سارق حرفه‌ای منزل در ایام نوروز شدند.

وی ادامه بیان داشت: در بازجوئی‌های انجام شده از سوی ماموران انتظامی، سارقان منزل به ۲۲ فقره سرقت در شهر کرمان اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ کشاورزی پیشگیری اجتماعی از سرقت را یک ضرورت دانست وافزود: شهروندان در آستانه تعطیلات سال نو توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

وی در پایان توصیه‌های پیشگیری از سرقت خصوصا سرقت منزل را به شهروندان گوشزد کرد و ازآنان خواست از نگهداری وجوه نقد و طلا و جواهر به مقدار زیاد در منزل بپرهیزید و همچنین از ایمن بودن منزل خود در مقابل سرقت با استفاده از درب‌های ضد سرقت قفل مناسب و حفاظ دیوار خانه اطمینان حاصل نمایید، و منازل خود را سیستم‌های ایمنی مجهز کرده و موارد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

وی اظهار داشت: همچنین همکاران ما به وسیله سامانه ۱۹۷ آماده دریافت هرگونه پیشنهاد انتقاد یا شکایت است.
انتهای پیام/ی

سیستم امنیتی منازل را بالا ببرید

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.