مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه بازدید از مدارس محل اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان، گفت: آمار اسکان میهمانان نوروزی در مدارس استان از مرز ۱۱۴ هزار نفر گذشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در حاشیه بازدید از مدارس محل اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان، گفت: ۱۱۴هزار و ۱۳ مسافر نوروزی در قالب ۲۹ هزار و۲۳۶ خانوار و ۲۶۲ هزار و ۲۳۰ نفر روز از ۲۶اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین سال جاری در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش این استان اسکان داده شده اند.

وی افزود: آمار اسکان نفرات پذیرفته شده در مدارس استان کرمان نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۴۰ درصد رشد داشته است.

اسکندری نسب، بیان داشت: آمار خانوار‌های اسکان یافته در ستاد‌های اسکان نوروزی آموزش و پرورش این استان نیز در سال جدید نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۷ درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: ۱۷ هزار و ۲۲۶ نفر در قالب چهار هزار و ۴۲۲ خانوار و ۳۹ هزار و ۶۲۰ نفر روز مسافر در روز هفتم فروردین سال جاری از امکانات ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان استفاده کرده اند.

وی تصریح کرد: شهرستان‌های سیرجان، ناحیه دو و یک شهر کرمان، راور، بم، شهربابک و انار به ترتیب بیشترین آمار پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی را در استان به خود اختصاص داده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: ۳۸ پایگاه اسکان جهت پذیرش میهمانان نوروزی از ۲۶ اسفند ماه سال گذشته در شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: ۴۴۳ مدرسه در قالب پنج هزار و ۱۶۵کلاس درس، خوابگاه، اردوگاه‌های دانش آموزی، دانشگاه فرهنگیان، خانه‌های معلم، سالن‌های ورزشی و نمازخانه‌های مدارس در این استان پس از تجهیز و آماده سازی در اختیار مهمانان نوروزی قرار گرفتند.

گفتنی است:ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان با حضور هزار و ۵۲۷نفر عوامل ستادی و اجرایی، ۲۶ اسفند ۱۳۹۷افتتاح و تا ۱۳ فروردین سال جاری پذیرای میهمانان نوروزی در مناطق و شهرستان‌های مختلف این استان خواهد بود.
انتهای پیام/ی

اسکان مسافران نوروزی در کرمان

برچسب ها: فرهنگیان ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.