استاندار کرمانشاه گفت : مقام معظم رهبری سال ۹۸ را سال رونق تولید نامیده‌اند که تحقق این مهم نیاز به پیش‌درآمدهایی دارد که جذب سرمایه‌گذار و تولید ثروت در منطقه از جمله این پیش‌نیازهاست .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بازوند استاندار کرمانشاه در نشست شورای اداری شهرستان و تکریم فرماندار روانسر گفت : مقام معظم رهبری سال ۹۸ را سال رونق تولید نامیده‌اند که تحقق این مهم نیاز به پیش‌درآمدهایی دارد که جذب سرمایه‌گذار و تولید ثروت در منطقه از جمله این پیش‌نیازهاست. بیانیه معظم له تحت عنوان "گام دوم‌انقلاب" راهبردی اساسی است که اگر عملیاتی شود آینده کشور تضمین میگردد.

وی گفت : امیدوارم که سال جدید سالی خوب برای مردم ایران، به ویژه مردم ولایتمدار استان کرمانشاه و منطقه اورامانات باشد. سالی لبریز از اتفاقهای خوب، برنامه ریزی مطلوب و حرکت استان در مسیر توسعه.

بازوند افزود : ماجرای سیل شیراز قلب تمام ملت ایران را به درد آورد که به به خانواده‌های سوگوار تسلیت میگوییم. همه ملت در کنار هم هستیم‌.

وی افزود : بارندگیهای اخیر در همه شهرستانهای ما خساراتی به بار آورد که رقم نهایی این خسارات تا چند روز آینده کاملا تجمیع و اعلام میشود.

بازوند گفت : انصافا آقای ویسمرادی از مدیران توانمند و دغدغه مند استان است و در طول دوران مسوولیت خود به عنوان فرماندار روانسر برنامه‌های خوبی را طراحی، دنبال و اجرا نمودند و حتما در مسوولیتی دیگر از تجارب ارزنده ایشان استفاده خواهیم کرد. فرماندار بعدی نیز باید این مسیر را مدنظر قرار داد. آقای مصطفی زاده نیز فرزند اورامانات و یادگاری از یک شهید والامقام است، که با وجود جوانی، ۱۲ سال تجربه کاری ارزشمند دارد و تصمیم ما بر این بود که سکان اداره شهرستان روانسر را به این نیروی پرانرژی و جوان بسپاریم که برنامه خوبی هم ارائه داده اند.

وی گفت : دشمن به دنبال تشدید فشار اقتصادی بر معیشت مردم است‌. اگر رویکردهای مدنظر مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی را درست پیگیری کنیم میتوانیم از تهدید تحریمها، برای کشور فرصت ایجاد کنیم.

بازوند افزود : احترام به فرهنگ کار، درونزا بودن اقتصاد و حرکت در مسیر توانمند شدن مردم باید محور برنامه‌های ما باشد‌

وی افزود : روانسر دروازه اورامانات است و باید با نوآوری و ایجاد رونق در این منطقه، گردشگران را برای بازدید از اورامانات مشتاقتر نماییم.

بازوند گفت : ثبت جهانی اورامانات اقدامی ارزشمند است که در نهایت منجر به تولید ثروت برای استان خواهد شد و آیندگان از آن به خوبی یاد خواهند کرد.

وی گفت : نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی از ظرفیتهای خوب استان است و پیگیریهای مصرانه‌ای برای ثبت جهانی اورامانات دارند‌. فرمانداران شهرستانهای اورامانات باید پرچمداران این حرکت باشند.

بازوند افزود : ماموستا غفوری امام جمعه روانسر در مسیر وحدت و همدلی در شهرستان نقشی محوری داشته اند که از ایشان به شکلی ویژه تشکر میکنم .

 

 

انتهای پیام/د

"گام دوم‌انقلاب" راهبردی اساسی است

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.