ماموران هلال احمرمازندران به سرنشنیان ۱۸۶ دستگاه خودرو در محور‌های مواصلاتی مازندران امدادرسانی کردند.

غلامعلی فخاری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمرمازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته و در پی بارش برف در محور‌های کوهستانی استان  به ویژه در محور‌های هراز، کندوان، ساری به کیاسر، گلوگاه به دامغان و محورسوادکوه، تیم‌های نجاتگر هلال احمر استان موفق شدند با رهاسازی ۱۸۶ دستگاه خودروی زمینگیر شده، خدمات امدادی لازم را به بیش از هزارنفر ارائه نمایند.

وی افزود: در این عملیات ۱۲ تیم مجهز امدادی متشکل از ۳۷ نفر نجاتگر و امدادگر با بکارگیری انواع تجهیزات و خودرو‌های نجات و پشتیبانی مشارکت داشتند.

لازم به ذکر است؛ از آغاز طرح نوروزی  جمعیت هلال احمر در ۲۴ اسفند ۹۷ تا ۶ فروردین ۹۸، بیش از ۱۶۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات طرح نوروزی هلال احمر استان در دو حوزه امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافران بهره‌مند شدند.

همچنین در این مدت حدود ۱۴۸ هزار بسته فرهنگی و بروشور‌های اطلاع رسانی نیز توزیع شد و بیش از ۱۴۸ هزار نفر در قالب طرح  ایمنی و راهنمایی مسافرین  نوروزی از خدمات متنوع این طرح نظیر خیمه‌های نماز، فضای دوستدار کودک، ایستگاه‌های سلامت و همچنین طرح سحاب برخوردار شدند.

انتهای پیام/ م

امدادرسانی به سرنشنیان ۱۸۶ دستگاه خودرو در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.