معاون داوطلبان هلال احمرمازندران از توزیع هزار و ۷۰۰ سبد غذایی و بهداشتی در طرح فرشتگان رحمت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معین مهدی لموکی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران گفت: تا کنون هزارو ۷۸۲ سبد کالا متشکل از موادغذایی و بهداشتی در قالب طرح ملی فرشتگان رحمت با مشارکت داوطلبان و خیرین عضو هلال احمر مازندران تهیه و در میان مددجویان نیازمند توزیع شد.

وی افزود: اقلام این سبد‌ها شامل روغن، چای، برنج، پوشاک، موادشوینده، حبوبات، کنسرو، پنیر و قند و شکر بوده که در میان زنان سرپرست خانوار، معلولین، سالمندان و خانواده زندانیان نیازمند این خطه توزیع شد.

معین مهدی لموکی ارزش ریالی سبد‌های طرح فرشتگان رحمت را که با مشارکت ۳۶۵ نفر از داوطلبان و خیرین تهیه شد، بیش از دو میلیارد ریال و تعداد افراد بهره ور نیز بیش از چهار هزار ۵۵۸ هزار نفر اعلام کرد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران افزود: در راستای ارائه کمک‌های معیشتی به اقشار بی بضاعت و کم برخوردار، طرح سراسری فرشتگان رحمت با مشارکت پرشور خیرین و داوطلبان هلال احمر استان، همزمان با سراسر کشور در مازندران نیز اجرا می‌شود.

وی با اعلام اجرای طرح نیابت در استان گفت: این طرح با هدف ارائه خدمات داوطلبانه به افراد سالمند و با مشارکت داوطلبان حقیقی و حقوقی به ویژه در زمان تحویل سال نو توسط شعب هلال احمر استان وبا همکاری خانه‌های داوطلبی هلال و خیرین در قالب تکریم و ارائه خدمات مراقبتی و تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی متناسب با نیازسالمندان و ایام نوروز صورت می‌پذیرد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران هدف از اجرای این طرح را تکریم از مقام سالمندان و سالخوردگان عنوان کرد و گفت:تسهیل حضور و مشارکت فعال داوطلبان، خیرین و نیکوکاران در اجرای برنامه‌های عام المنفعه و خیر خواهانه، آگاهی بخشی عمومی نسبت به ماموریت‌های بشردوستانه جمعیت، ایجاد فضای مناسب به منظور تعامل نزدیک خیرین و نیکو کاران با گروه‌های هدف جهت تامین بخشی از نیاز‌های سالمندان سالمندان و سالخوردگان کم برخوردار و افراد تحت پوشش مراکز حمایتی و مراقبتی از دیگر برنامه‌های این معاونت است.

لموکی با اشاره به اجرای طرح نیابت که با هدف تکریم سالمندان اجرا می‌شود گفت:تاکنون در قالب این طرح نیز بیش از ۱۴۱ خدمت ارائه شد.

وی گفت:در اجرای طرح خدمات داوطلبانه نیز تا کنون ۱۹۳ برنامه با مشارکت ۵۰۹ داوطلب در استان اجرا شد که سه هزار و ۱۷۹ نفر از آن بهره‌مند شدند.

وی افزود:این برنامه‌ها که از روز‌های پایانی سال گذشته آعاز گردید تا پایان نوروز بصورت مستمر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/آ

اجرای  طرح فرشتگان رحمت در مازندران

برچسب ها: نوروز ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار