۴۴ امدادگر هلال‌ احمر شهرستان لامرد در ایام نوروز فعال هستند.

فعالیت امدادگران هلال احمر لامرد در ایام نوروزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسن بینوا رئیس جمعیت هلال‌احمر لامرد گفت: ۳۰ امدادگر در طرح امداد و نجات جاده‌ای و کوهستان و ۱۴ امدادگر سازمان جوانان در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: طرح استقرار تیم امداد هوایی جمعیت هلال‌احمر استان فارس از ۲ تا ۵ فروردین ماه ۹۸ در شهرستان لامرد در راستای امدادرسانی سریع به حادثه دیدگان نوروزی در جنوب فارس و طرح ایمنی سلامت نوروزی نیز باهدف ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای با حضور جوانان امدادگر در ایام نوروز انجام می‌شود.

بینوا تصریح کرد: طرح امداد و نجات نوروزی را سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر و طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی نیز با همکاری سازمان جوانان این جمعیت از ۲۸ اسفندماه تا ۱۷ فروردین ماه انجام می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر لامرد افزود: ۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و پایگاه امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال‌احمر لامرد به صورت ۲۴ ساعته در ایام عید نوروز فعال است.وی اضافه کرد: برپایی ایستگاه سلامت، غرفه دوستدار کودک و خیمه نماز در ایام عید باستانی نوروز با مشارکت جمعیت هلال‌احمر لامرد راه‌اندازی شده است.

بینوا اظهار کرد:۳۰ امدادگر در طرح امداد و نجات جاده‌ای و کوهستان و ۱۴ امدادگر سازمان جوانان در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی فعالیت دارند.

انتهای پیام/ت

فعالیت ۴۴ امدادگر هلال‌احمر لامرد در ایام نوروز

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.