دستگیری ۴۴ شکارچی متخلف پارسال در مهاباد

۴۴ شکارچی متخلف سال گذشته در مهاباد دستگیر شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباددر گفتگو با خبرنگاردستگیری 44 شکارچی متخلف پارسال در مهاباد گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در سال ۹۷ بیش از ۱۴۵  مورد گشت کنترل در مناطق مختلف این شهرستان صورت گرفت که در این گشت‌ها مأموران یگان حفاظت ۴۴ نفر شکارچی متخلف را دستگیر کردند.

فاروق سخنور افزود: از این شکارچیان ۱۱ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و ۱۷ قبضه سلاح شکاری مجاز، ۱۱ دستگاه موتورسیکلت، ۳۶ عدد قفس، ۱۷ قطعه کبک و ۱۶ رشته تور دام زنده گیری کشف و ضبط شد.

سخنور، با بیان اینکه این شکارچیان متخلف پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، گفت: در مراجع قضایی این شکارچیان در مجموع به پرداخت ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی، در ادامه از صدور ۴۷ پروانه شکار و صید در سال ۹۷ خبر داد و گفت:  در این مدت ۱۹۵ پروانه شکار موقت پرندگان وحشی هم در این شهرستان صادر شد.

سخنور همچنین گفت: بازدید از ۴۴۵ واحد صنایع و خدماتی، برگزاری بیش از یکهزار و ۴۸۰ نفر ساعت کلاس آموزشی و لایروبی بیش از ۱۰ کیلومتر از مسیر رودخانه‌های منتهی به تالاب‌های این شهرستان از دیگر اقدامات اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباد در سال گذشته بود.

انتهای پیام/ع

دستگیری شکارچیان متخلف

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.