از تخریب منازل تا آسیب جدی به شبکه نیمه کاره فاضلاب شهری تودشک اصفهان

شهردار تودشک گفت:با توجه به بارش ۵۳ میلیمتری در شهر تودشک، دیوار‌های منازل برخی از شهروندان علاوه بر آسیب، فروریختن و خسارت‌های مالی، تهدیدی جدی برای تلفات جانی با خود به همراه دارد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد رضا مجلسی، شهردار شهر تودشک اصفهان گفت:بالا آمدن آب‌های سطحی با توجه به بارش‌های دو روز گذشته در این شهر مشکلات زیادی را برای شبکه نیمه کاره فاضلاب شهری ایجاد کرده است، از سویی پر شدن چاه‌ها اختلالات مضاعفی را به همراه داشته که می‌بایست مسئولین ذیربط هر زودتر در جهت تسریع و تکمیل شبکه فاضلاب شهر تودشک و محله نوبنیاد و مسکن مهر این محله دست یاری دهند.

محمدرضا مجلسی بیان کرد: در بارش‌های دو روز گذشته دیوار‌های مشرف به کوچه‌ی تعدادی از منازل که غالبا خشت و گلی بوده اند فرو ریخته که بازدید میدانی از آن‌ها انجام شده و هم اکنون نیرو‌های زحمتکش شهرداری در حال آوار برداری و مهار آن هستند تا از حوادث بعدی جلوگیری به عمل آید. متاسفانه ساکنان اکثر این منازل سالخورده هستند که میبایست برنامه ویژه‌ای در جهت تخلیه، امنیت و اسکان آن‌ها صورت بپذیرد.

وی از بالا آمدن آب‌های سطحی و پرشدن چاه‌های محله نوبنیاد این شهر خبر داد و گفت: از ارگان‌های ذیربط تقاضا داریم در تسریع امور و عملیات شبکه فاضلاب شهر تودشک و محله نوبنیاد دست یاری دهند، بارش ۵۳ میلیمتری دو روز گذشته تلنگری جدی در جهت به کارگیری تدابیر و عملیات زیرساختی شبکه فاضلاب شهری تودشک است.

مجلسی با اشاره به خسارات صورت گرفته اظهار کرد:به قنات‌های شهر تودشک، خانه‌های خشت و گلی و فاضلاب نیمه کاره مسکن مهر محله نوبنیاد آسیب‌های جدی وارد شده است.

شهردار تودشک از تلاش‌های نیروی امدادی، آتش‌نشانی که شب گذشته تا ۴ صبح در بازدید از قنوات طی عملیاتی سعی در ایمن سازی و منحرف کردن مسیر سیلاب‌ها به قنات‌ها از هیچ کوششی دریغ نکردند تشکر ویژه کرد.

مجلسی تاکید کرد: اعلام عمومی به همشهریان جهت ترک منازل در معرض خطر صورت گرفته است و تا کنون سه مورد آبگرفتگی منازل با شناور و پمپ صورت گرفته است. 

 
انتهای پیام/م 
 

وضعیت شهر تودشک اصفهان با بارشهای اخیر

برچسب ها: شهرداری ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.