مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت:مادی‌ها ظرفیت خالی خوبی برای هدایت آب‌های روان در اثر بارندگی است و می‌توان در این شرایط از وجود آنها به نحو احسن استفاده کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فروغ مرتضایی‌نژاد مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه بارندگی شب گذشته همراه با وزش باد شدید نبود، هیچ آسیبی به درختان شهر وارد نشده است.

وی افزود: تمام مادی‌های شهر تحت کنترل شرکت‌های پیمانی و نظارت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان است و خوشبختانه در مسیر آن‌ها گرفتگی وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه مادی‌ها باید آزاد باشد تا در صورت بارندگی شدید آب‌های حاصل از باران به سمت آن‌ها هدایت شود، تصریح کرد: خوشبختانه در بازدیدی که ساعاتی قبل از مادی‌های شهر داشتم، تمام آن‌ها آزاد بود و اتفاق خاصی حادث نشده است.

وی تاکید کرد: شب گذشته باران بهاری بسیار خوبی در شهر اصفهان بارید، به درختان شهر انرژی داد و تا حدودی کم آبی بارش‌ها برطرف شد.

مرتضایی‌نژاد ادامه داد: مادی‌ها ظرفیت خالی خوبی برای هدایت آب‌های روان در اثر بارندگی است و می‌توان در این شرایط از وجود آن‌ها به نحو احسن استفاده کرد. 

 
انتهای پیام/م 
 

وضعیت مادی های شهر اصفهان با بارش باران

برچسب ها: فضای سبز ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۶ فروردين ۱۳۹۸
مادی های شهر اصفهان باید الگویی برای شهرهای دیگر ایران باشد تا در آن شهرها هم آب گرفتگی ایجاد نشود.