رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت:آمار تماس‌های برقرار شده با اداره ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی پنج روز اخیر حکایت از افزایش ۵۰ درصدی تماس‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حامد سحاریان رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان اظهارکرد: آمار تماس‌های برقرار شده با اداره ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی پنج روز اخیر حکایت از افزایش ۵۰ درصدی تماس‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

وی تصریح کرد: ۶۰ درصد تماس‌های مسافران ارتباطی با شهرداری نداشت، اما با توجه به اینکه «۱۳۷پاسخگوی همیشه بیدار» بوده و موظف به پاسخگویی گردشگران است، راهنمایی‌های لازم به مسافران توسط کارشناسان این اداره انجام شده است.

رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت: موضوع بیشتر تماس‌های برقرار شده مسافران با اداره ۱۳۷ شهرداری اصفهان در خصوص اسکان، مکان‌یابی اماکن مختلف اقامتی و تفریحی بوده است.

وی از اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان به عنوان ساده‌ترین پل ارتباطی بین مردم و سیستم مدیریت شهری یاد کرد و ادامه داد: اداره ارتباطات مردمی شهرداری به روش‌های مختلف ارتباط بین مردم و مدیران شهری را از طریق سامانه پیام صوتی، ۱۳۷ و سامانه پیامکی به شماره ۲۰۰۰۰۱۳۷ برقرار کرده است.

سحاریان با بیان اینکه طی پنج روز گذشته بیش از دو هزار نفر از شهروندان اصفهانی نیز با اداره ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس برقرار کردند، گفت: حدود ۳۵ درصد تماس‌ها به صورت صوتی و ۱۰ درصد از طریق پیامک ارسال شده است.

رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت: شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند. 

 
انتهای پیام/م 
 

آخرین وضعیت آمار تماس‌های برقرار شده با اداره ۱۳۷ شهرداری اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.