مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان تاکید کرد: با جاری شدن آب در بستر رودخانه زاینده رود، خدمات نوروزی انجام شده توسط شهرداری اصفهان تکمیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هادی نباتی نژاد اظهارکرد: در ایام نوروز 96 بیش از 150 نفر نیروهای آموزش دیده در محل ستادهای هدایت و اسکان مسافران نوروزی مستقر و به ارایه خدماتی پیرامون ارایه نقشه راهنمای شهر، بروشور های اطلاع رسانی و راهنمایی گردشگران پرداختند.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در بخش اطلاع رسانی باعث شد افرادی که موفق به سفر به شهر اصفهان نشده بودند، از اتفاقات رخ داده در این شهر با خبر شوند.

وی با تاکید بر اینکه با جاری شدن آب در بستر رودخانه زاینده رود خدمات نوروزی انجام شده توسط شهرداری اصفهان تکمیل شد، اظهارکرد: امسال افزایش چشمگیر مسافران نوروزی را در کهن شهر اصفهان شاهد بودیم و شهرداری از همه توان و ظرفیت خود برای جلب رضایت مسافران و گردشگران استفاده کرد.

نباتی نژاد اضافه کرد: شهرداری اصفهان از همه ظرفیت های رسانه ای خود در صدا و سیما، در سطح ملی، شبکه های اجتماعی و سطح شهر استفاده کرد تا اقدامات انجام شده در شهر اصفهان به نحو احسن به تصویر کشیده شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در شهر اصفهان پروژه های متعددی در صف افتتاح هستند، گفت: از هفته آینده افتتاح پروژه های شهری اصفهان کلید می خورد.
وی اظهارکرد: سامانه 137 شهرداری اصفهان آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شهروندان است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.