به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان وبر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی 137 شهرداری اصفهان، 300 تماس از سوی
شهروندان اصفهانی برای رفع آبگرفتگی طی بارش باران در شب های گذشته با
سامانه ۱۳۷ برقرار شد.
بر اساس این گزارش، ستاد سیل در اولین فرصت و بر اساس اولویت بندی برای رفع
مشکلات شهروندان اقدامات لازم را برای آسایش شهروندان انجام داده است.
کارکنان واحد بازخورد سامانه 137 نیز تماس با شهروندانی که مشکلات مربوط
به رفع آبگرفتگی را با این سامانه مطرح کرده بودند، برقرار کردند تا از
نحوه پیگیری مشکلات مطرح شده اطلاعات مورد نیاز را کسب کنند.
انتهای پیام/م