سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از بازدید ۲ میلیون و ۸۰ هزار و ۲۶۸ نفر از ۲۷ اسفند ۹۷ تا دوم فروردین ۹۸ از استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلام شجاعی،سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: ۲ میلیون و ۸۰ هزار و ۲۶۸ نفر از ۲۷ اسفند ۹۷ تا دوم فروردین ۹۸ از استان بازدید کردند که طی دوم فروردین‌ماه اقامت در خوزستان ۴۶۷ هزار و ۳۴۴ نفر بود که از این تعداد ۵ هزار و ۳۸۲ نفر در هتل، ۹۴۸ نفر نیز در هتل آپارتمان‌ها بوده است.

وی افزود: از میزان اقامت‌کنندگان در خوزستان ۱۰۰ نفر در هتل سرا‌های سنتی، یک هزار و ۲۰۸ در مهمان‌پذیری، ۵۰ هزار و ۴۴۸ نفر در مدارس، ۲۶۰ نفر در اقامتگاه‌های بومگردی و سایر نیز در دیگر مراکز اقامتی حضور داشتند.

شجاعی عنوان کرد: میزان بازدید مهمانان نوروزی و مسافران استان خوزستان در تاریخ دوم فروردین سال جاری ۸۲۱ هزار و ۲۱۵ نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند و تعداد بازدید مهمانان نوروزی و مسافران از جاذبه تاریخی و فرهنگی خوزستان در تاریخ دوم فروردین سال جاری ۳۴۱ هزار و ۵۳۷ نفر بوده است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: تعداد اقامت مهمانان نوروزی و مسافران اهواز در تاریخ دوم فروردین سال جاری ۶۱ هزار و ۵ نفر بوده است و بازدید از جاذبه‌های گردشگری اهواز در این تاریخ ۶۴ هزار و ۸۵۰ نفر انجام شد.

انتهای پیام/م

گردشگران و مهمانان نوروزی در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.