رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوش از آماده سازی 70 مسجد و حسینیه در این شهرستان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد حسن پورنعمت، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوش با اشاره به آماده سازی ۷۰ مسجد و حسینیه در این شهرستان گفت: اماکن مذهبی شهرستان شوش از جمله آستان حضرت دانیال نبی (ع)، دعبل خزاعی و عبدالله بن علی، تاج العارفین و شچاخ (ع) آماده خدمات رسانی به زائران نوروزی هستند.

وی بیان داشت: مساجد شهرستان شوش به صورت شبانه روزی به مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور خدمت می‌کنند.

پورنعمت با تاکید بر خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی و کاروان راهیان نور اظهار داشت: کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه شوش و خادمان اماکن مذهبی این شهرستان با تشکیل تیم‌هایی برای خدمات دهی به مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در حرم دانیال نبی (ع) به صورت شبانه روزی حضور دارند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوش تصریح کرد: با توجه به اینکه زائران و مسافران نوروزی ساعاتی در روز را در اماکن مذهبی سپری می‌کنند، چندین برنامه فرهنگی در قالب طرح آرامش بهاری و خیمه‌های معرفت با حضور بیش از ۱۰ مبلغ متخصص درجوار بقاع متبرکه تدارک دیده شده است.

شهرستان شوش با وجود اماکن زیارتی، منطقه عملیاتی فتح المبین، مناطق گردشگری طبیعی و تاریخی در ایام نوروز میزبان مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور است.

انتهای پیام/گ

مساجد و حسینیه‌های شوش در اختیار مسافران نوروزی

برچسب ها: نوروز ، راهیان نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.