مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت: از دروازه‌های شهر شیراز ۱۱۲ هزار خودرو وارد و ۱۲۴ هزار خودرو خارج شده است که پرتردد‌ترین ورودی محور مرودشت-شیراز و پرتردد‌ترین محور خروجی شیراز-مرودشت بوده است.

حمید احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: بر اساس داده‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند مرکز مدیریت راه‌ها و شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر تمامی محور‌های استان باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

وی افزود: در مجموع تردد‌های جاده‌ای ۲۴ ساعت گذشته کشور، استان فارس پس از تهران، مازندران، البرز و گیلان در رتبه پنجم قراردارد.

احمدی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته در مجموع حدود ۶۰ هزار خودرو وارد استان و حدود ۶۶ هزار خودرو از استان خارج شده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس اظهار کرد: پر تردد‌ترین محور ورودی استان محور شهرضا-آباده و پر تردد‌ترین خروجی محور کازرون- بوشهر است.

وی بیان کرد: سه محور پر تردد استان به ترتیب مرودشت- شیراز، شیراز- مرودشت و کمربندی اکبرآباد-شیراز است.

احمدی گفت: اوج تردد محور‌های استان در ساعت ۱۸ تا ۱۹ و محور مرودشت- شیراز بالاترین تردد در ساعت اوج را داشته است. متوسط تردد ساعتی در جاده‌های استان ۴۵۵ خودرو و متوسط سرعت ۸۵ کیلومتر برساعت بوده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس تصریح کرد: از دروازه‌های شهر شیراز ۱۱۲ هزار خودرو وارد و ۱۲۴ هزار خودرو خارج شده است که پرتردد‌ترین ورودی محور مرودشت-شیراز و پرتردد‌ترین محور خروجی شیراز-مرودشت بوده است.

آمار‌ها نشان می‌دهد در سال‌های گذشته بیش از ۶۰ درصد تصادفات در محدوده ۳۰ کیلومتری شهر‌ها اتفاق افتاده است که لازم است هموطنان عزیز با آگاهی نسبت به موضوع، در این محدوده احتیاط و دقت بیشتری در رانندگی داشته باشند.
انتهای پیام/م

مرودشت- شیراز پر تردد‌ترین محور فارس

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار