استقبال از مسافران نوروزی در فرودگاه ارومیه

مسئولان آذربایجان غربی با حضور در فرودگاه ارومیه، از نخستین مسافران نوروزی استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، مسئولان آذربایجان غربی با حضور در فرودگاه ارومیه، از نخستین مسافران نوروزی استقبال کردند.

کمال پرهیزکار مديرکل فرودگاه‎های استان آذربايجان غربی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت:همزمان با فرارسیدن سال نو و افزایش تقاضا برای مسافرت‌های خارجی تعداد پرواز‌های بین‌المللی فرودگاه ارومیه افزایش می‌ یابد.
 
وی گفت: پرواز‌ های فوق‌العاده نوروزی از ۲۸ اسفند سال جاری آغاز و تا ۱۴ فرودین سال آینده ادامه دارد.

وی افزود: اگر چه افزایش یا کاهش قیمت بلیط مسافرت‌های هوایی به سیاست شرکت‌های هواپیمایی بستگی دارد، اما افزایش قیمت عامل مستقیمی در استقبال یا عدم استقبال مردم از مسافرت‌های هوایی است و تعدیل قیمت می‌تواند در افزایش تقاضا برای استفاده ناوگان حمل و نقل هوایی موثر باشد.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی با اشاره به افزایش تقاضا برای مسافرت‌های نوروزی، تاکید کرد: در ایام نوروز پرواز‌های بین‌المللی در مسیر ارومیه_آدانا، ارومیه_ استانبول و ارومیه به عتبات عالیات برای مسافران در طول هفته برقرار است.

وی عنوان کرد: برای مسافران نوروزی به مقصد مشهد مقدس نیز در این ایام پرواز‌های مستقیم از ارومیه برقرار می‌شود و مسافران می‌توانند بدون مراجعه به فرودگاه تبریز به صورت مستقیم از ارومیه به مشهد مسافرت کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی گفت: فرودگاه ارومیه در رده‌بندی تعداد پرواز‌های داخلی رتبه ۱۵ کشوری و در رده‌بندی تعداد پرواز‌های خارجی رتبه ۹ را به خود اختصاص داده است.

 در استان آذربایجان غربی سه فرودگاه در شهرستان ارومیه، خوی و منطقه آزاد ماکو وجود دارد.

مسئولان آذربایجان غربی از مسافران استقبال کردند

برچسب ها: فرودگاه ، پرواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.