مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت:تعداد ۴۸هزار و ۱۹۸ گردشگر از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری شهرستان اصفهان بازدید نموده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ فریدون الهیاری مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان با اعلام این مطلب افزود: تحلیل آمار‌های موجود حاکی است تا پایان روز ۲۹ اسفند سال گذشته، تعداد ۲۰۵ هزار و ۷۴۷ نفر به مدت یک شبانه روز در پهنه استان اصفهان اقامت کرده اند.

وی همچنین تصریح کرد: در طی همین مدت تعداد ۲۷۴ هزار و ۴۶۷ نفر از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان بازدید به عمل آورده اند.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان تاکید کرد: در طی این مدت تعداد ۹۷ هزار و ۹۲۱ نفر در شهر اصفهان اقامت کرده و تعداد ۴۸هزار و ۱۹۸ گردشگر از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان اصفهان بازدید نموده اند.

الهیاری همچنین خاطر نشان کرد: تحلیل آمار‌های موجود از سطح استان در مقایسه با سال قبل آمار اسکان ۴۸ درصد و آمار بازدید ۵۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی همچنین ادامه داد و گفت: آمار‌ها حاکی است که رشد اقامت و رشد بازدید از جاذبه‌ها نیز در شهرستان اصفهان به ترتیب ۹ و ۷ درصد رشد داشته است.

 
انتهای پیام/م

 

رشد ۵۲ درصدی بازدید از آثار تاریخی نسبت به سال گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.