مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: طی ۵ روز گذشته یعنی از ۲۵ تا ۲۹ اسفند ماه عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به ۱۸ فقره حادثه امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل در نگارخانه خطایی اردبیل با اعلام این خبر افزود: ۱۳ فقره از این حوادث جاده‌ای و ۵ فقره برف و کولاک بوده است.

وی با بیان اینکه ۴۵۷ نفر در این حوادث حادثه دیده بودند، تصریح کرد: ۳۵ نفر از این حادثه دیدگان مصدوم شده بودند که ۱۱ نفر آن‌ها توسط جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: برای امدادرسانی به این حوادث، ۲۲ تیم عملیاتی، ۷۶ نفر نیروی عملیاتی، ۱۹ دستگاه خودروی آمبولانس و ۸ دستگاه خودروی ست نجات توسط جمعیت هلال احمر استان به کار گرفته شده بود.

معبودی با اشاره به اینکه در طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان اردبیل ۲۰ پایگاه اعم از ۱۲ پایگاه ثابت، ۷ پایگاه موقت و یک پایگاه سیار در سطح استان اردبیل مشغول خدمت رسانی به مردم هستند، اضافه کرد: ۲۰ دستگاه آمبولانس، ۱۱ دستگاه خودروی ست نجات، ۱۰ دستگاه خودروی کمک دار پشتیبانی با به کارگیری ۳۰۲ نفر نجاتگر، ۲ هزار و ۲۴۴ نفر- روز نیروی عملیاتی با به کارگیری تیم توانا و بالگرد هوایی در پایگاه‌های امداد و نجات نوروزی استان اردبیل مشغول خدمات رسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان اردبیل ۱۸ پایگاه ثابت و سیار، ۱۰ خیمه نماز و ۴ فضای دوستدار کودک و ۱۳ ایستگاه سلامت برای ارائه خدمات در ورودی شهر‌ها به مردم و مسافران بسیج شده اند، تصریح کرد: ۲۲۷ نفر عضو از ۲۵ تا ۲۹ اسفند ماه به مردم خدمات محوله را ارایه کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: در این مدت ۷۹۰ نفر از پست‌های ثابت و سیار، ۹۶ نفر از خیمه نماز، ۴۵ نفر از فضای دوستدار کودک، ۷۱ نفر از ایستگاه سلامت استفاده کرده و در این مدت هزار و ۱۶۴ اقلام فرهنگی هم بین مسافران توزیع شده است.

انتهای پیام/ح

طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان اردبیل

برچسب ها: هلال احمر ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.