استاندار خراسان جنوبی در پیام تبریک خود در سال ۹۸ از رشد و توسعه استان گفت.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ استاندار خراسان جنوبی در پیامی ضمن تبریک آغاز بهار طبیعت ۹۸ که معطر به بهار میلاد امیرمومنان حضرت علی (ع) است گفت: با به کار گیری ظرفیت ها، توانمندی‌های استانی و ملی و شتابان به سوی رشد و توسعه و پیشرفت استان و رفع محرومیت‌ها باشیم.


متن کامل پیام تبریک استاندار خراسان جنوبی:
سال ۱۳۹۸ هجری شمسی، عید سعید نوروز و میلاد با سعادت امام علی (ع) را به همه مردم، نجیب، شریف، متدین و ولایت مدار استان خراسان جنوبی و به ویژه خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان فداکار، آزادگان سرافراز و همه ایثارگران دلاور تبریک و شادباش عرض می‌کنم، یاد و خاطره همه شهدا و امام شهدا و بنیان گذار انقلاب اسلامی و ۲ هزار شهید والا مقام استان را تبریک عرض می‌کنم و آرزوی سلامتی، طول عمر با برکت برای مقام معظم رهبری را دارم.


نوروز به معنای نو شدن و پایان کهنگی است، نوروز به معنای شستن دل از کینه‌ها است، نوروز به معنای آغاز شکوفایی هاست.


خداوند متعال را بابت بارش نزولات آسمانی شاکر هستیم و امیدواریم در سال ۹۸ پر از خیر و برکت برای مردم عزیز استان باشد.


سال ۱۳۹۷ با فراز‌ها و فرودها، با سختی‌ها و مشکلات، شیرینی و تلخی‌ها را پشت سرگذاشتیم. انشالله در سال ۱۳۹۸ تلاش خواهیم کرد با به کار گیری ظرفیت ها، توانمندی‌های استانی و ملی و شتابان به سوی رشد و توسعه و پیشرفت استان و رفع محرومیت‌ها باشیم.


با تدوین برنامه میان مدت توسعه ۱۴۰۰ در روز‌های پایانی سال ۹۷ با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تخصیص اعتبارات ویژه در سه بخش: توسعه زیرساخت ها، اشتغال زایی و احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی مورد نیاز مردم در استان رقم خورد، شاهد گام‌های بلندی در جهت محرومیت زدایی و توسعه همه جانبه استان با همراهی مردم استان و با تلاش مضاعف و روحیه جهادی و زحمات خالصانه همه مدیران و دست اندرکاران در توسعه استان و انشالله شاهد روز‌های خوب و پر خیر و پربرکت برای مردم عزیز استان باشیم.


بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران به ویژه جوانان است که همانند منشوری از آغاز مرحله دوم خودسازی و جامعه سازی و تمدن سازی است.
انتهای پیام/ب


پیام استاندار به مناسبت عید نوروز

 

برچسب ها: استانداری ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.