معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی گفت: ۲ بالگرد اورژانس هوایی بیرجند و طبس برای امداد رسانی به موارد خاص و نقاط صعب العبور دراین ایام فعال خواهند بود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛عباسی، معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی گفت: ۷۱ پایگاه اورژانس در طرح سلامت نوروزی در خراسان جنوبی آماده خدمات امدادی به مصدومان در ایام نوروز است.


وی از فعالیت ۴۵۰ نیروی فوریت‌های پزشکی در این طرح خبرداد، افزود: در طرح سلامت نوروزی دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در دو شهرستان بیرجند و فردوس برای پوشش حوادث و تصادفات آماده امداد رسانی هست.


عباسی از استقرار آمبولانس‌های اورژانس جاده‌ای در حاشیه جاده‌ها خبرداد و گفت: هدف از استقرار آمبولانس‌ها آرامش خاطر مسافران نوروزی و یاد آوری مخاطرات سفر، کاهش زمان رسیدن بر بالین مصدوم است.


معاون مرکزمدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان از راه اندازی ۵ کمپ سلامت در ۵ شهرستان فردوس، سرایان، قاین، نهبندان و بشرویه خبر داد و افزود: این کمپ‌ها علاوه بر اندازه گیری رایگان قند خون و فشار خون، مسافران نوروزی را راهنمایی می‌کنند.


طرح سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند در استان آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ادامه دارد.
انتهای پیام/ب


آماده باش نیرو‌های امدادی در تعطیلات نوروزی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.