مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از مراجعه ی ۳ هزار و ۶۷۲ مسافر به پست های ایمنی و سلامت این استان در پنجمین روز از طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه , سعید رهبر سوره مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در خصوص فعالیت های انجام شده در روز پنجم طرح ملی امداد و نجات نوروزی در این استان، گفت: ۳ هزار و ۶۷۲ مسافر به پست های نوروزی ایمنی و سلامت استان مراجعه کردند‌‌.

وی افزود: تاکنون ۱۶۱ نفر به خیمه نماز، ۳۲۵ نفر ایستگاه سلامت، کمپین نه به تصادف، ۳۲۴، دوستدار کودک ۱۶۴، سحاب ۸ نفر مراجعه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، افزود: یک هزار و ۴۷۰ نقشه، ۶۵۰ بروشور و ۵۴۰ عدد محصولات آموزشی و انگیزشی بین مسافران توزیع شد.

وی در خصوص امدادرسانی های انجام شده در این روز گفت: ۶ مورد گزارش حادثه جاده ای وجود داشته که ۸۹ نفر حادثه دیده و ۱۰ نفر مصدوم بر جای گذاشتند.

رهبرسوره، تاکید کرد: سه نفر از مصدومان به مراکز درمانی منتقل، سه نفر به صورت سرپایی درمان و سه نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند.

وی علت بالا بودن تعداد حادثه دیدگان‌ را بارش برف و کولاک در پایگاه عین الروم اشنویه دانست و افزود: ۱۵۸ نفر نیروی عملیاتی، ۲۹ دستگاه آمبولانس، ۱۱ خودروی نجات و یک دستگاه کمک دار در این امدادرسانی ها دخیل بودند.
انتهای پیام/م

فعالیت هلال احمر در ایام نوروز

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.