رئیس جمعیت هلال احمر بوکان از تلاش برای دریافت حکم قضایی جهت تخلیه‌ی ساختمان اداره زندان این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،انور بیادار رئیس جمعیت هلال احمر بوکان در جلسه شورای اداری این شهرستان، گفت: مالکیت ساختمان فعلی اداره زندان بوکان به همراه دو ساختمان دیگر در سطح شهر بوکان، متعلق به هلال احمر است، اما متاسفانه علی رغم به بهره برداری رسیدن ساختمان جدید زندان بوکان، ساختمان اداری زندان تحویل هلال احمر داده نشده است.

وی افزود: دادستانی یک هفته مهلت داد که اداره زندان، این ساختمان را تحویل دهد که علی رغم گذشت چند روز از پایان این مهلت، ساختمان تخلیه و تحویل داده نشده است.

بیادار تاکید کرد: به دنبال گرفتن حکم قضایی هستیم، اما، چون تقابل دو اداره را در شان نظام نمی‌بینم، از فرماندار درخواست دارم دستور تخلیه و واگذاری ساختمان را صادر کند.

جمال خسروی فرماندار بوکان نیز در واکنش به این درخواست، اظهار کرد: در ابتدای سال جدید، برای حل این مشکل جلسه‌ای با حضور طرفین برگزار کرده و در این راستا تصمیم‌های لازم را اخذ می‌کنیم.

آخرین جلسه شورای اداری بوکان در سال جاری، صبح امروز در سالن اجلاس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پر جمعیت آذربایحان غربی است.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری جلسه شورای اداری در بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.