راه ارتباطی حدود ۲۰ روستای مانه و سملقان همچنان قطع است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،محمودرضا معموری فرماندار شهرستان مانه و سملقان گفت: به علت جاری شدن سیلاب، راه ارتباطی حدود ۲۰ روستای این شهرستان از سه روز گذشته همچنان قطع بوده و عبور خودرو‌ها برای امدادرسانی به حادثه دیدگان با مشکل روبه رو است.
محمودرضا معموری افزود: راه ارتباطی روستا و آبادی‌های دهستان شیرین سو در این شهرستان به علت جاری شدن سیلاب، قطع است و برق برخی روستا‌ها هم اکنون دچار مشکل شده است.
وی افزود: برق شمار زیادی از روستا‌ها به علت جاری شدن سیلاب و خسارت به تاسیسات شرکت برق، قطع شده بود که با تلاش نیرو‌های آن شرکت، برق رسانی به برخی انجام شده است.
فرماندار شهرستان مانه و سملقان تصریح کرد: اکنون پنج روستا با مشکل قطعی برق روبه رو هستند.
وی خاطرنشان کرد: مشکل اصلی و دغدغه اهالی این روستاها، قطع شدن راه ارتباطی است و البته مسئولان تلاش دارند تا در اسرع وقت و با فروکش کردن سیلاب، نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.
وی با بیان اینکه امدادرسانی و انتقال اقلام خشک غذایی و چادر به برخی از روستا‌ها انجام شده است افزود: با توجه به سیلابی بودن رودخانه‌ها در مسیر راه ارتباطی، تردد تنها با ناوگان سنگین امکان پذیر است.
معموری تصریح کرد: با استفاده از توان ناوگان سنگین، اقلام امدادی به برخی از روستا‌ها انجام شده اما، دسترسی به برخی از روستا‌ها همچنان با مشکل رو به رو است.
فرماندار شهرستان مانه و سملقان خاطرنشان کرد: ارتباط تلفنی برخی روستا‌ها هم قطع و با مشکل رو به رو است البته برخی از اهالی روستا‌ها با حضور در ارتفاعات، موفق به تماس شده اند، اما به علت مشکل آنتن دهی، بویژه در روستا‌های مرزی، تماس‌ها به سختی انجام می‌شود.
انتهای پیام / م

قطع راه ارتباطی حدود ۲۰ روستای مانه و سملقان

برچسب ها: نوروز ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.