معاون پرورشی آموزش و پرورش نهاوند گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و هفته معلم در یک طرح ابتکاری بزرگترین چوپی لری دانش آموزی کشور با شرکت ۶۰۰دانش آموز در استادیوم شهدای آموزش و پرورش نهاوند برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  نسرین ساکی معاون پرورشی آموزش و پرورش نهاوند در نهاوند گفت: در طرحی ابتکاری و خودجوش از طرف دانش آموزان  مدرسه ابتدایی زنده یاد علیرضا تجدد و یکی دیگر از مدارس نهاوند با شرکت ۶۰۰دانش آموز بزرگترین موسیقی زنده محلی لری همراه با چوپی در استادیوم شهدای آموزش و پرورش نهاوند برگزار شد.

وی گفت: در این مراسم دانش آموزان در صف‌های منظم و به صورت دایره وار به همراه موسقی زنده لری معروف بارو بارو شروع به چوپی گرفتند و چندین دور استادیوم این مراسم را برگزار کردند.
ساکی افزود: امسال در مدارس نهاوند بیش از ۱۰۰برنامه اردویی شاد درون شهرستانی تا ابتدای ماه مبارک رمضان برگزار و از دانش آموزان نخبه تجلیل می‌شود.

همچنین در این مراسم آقای ملکی مدیر مدرسه علیرضا تجدد نهاوند با بیان اینکه این برنامه شاد که به مناسبت هفته معلم برگزار شد، گفت:  ویژه برنامه‌هایی شامل تجلیل از معلمان و دانش آموزان پخت غذای محلی سالم و دور همی اجرای موسیقی زنده محلی توسط دانش آموزان نماز جماعت در طبیعت و مسابقات فوتبال با دیگر مدارس در استادیوم شهدای دانش آموز منطقه گل زرد نهاوند برگزار شد.

وی افزود: مدرسه تجدد در حرکت‌های ابتکاری و مشارکت‌های اجتماعی و ایجاد انگیزه و نشاط در استان همدان نمونه است به طوری که بیش از ۲۰۰دانش آموز این مدرسه کارت همیار طبیعت از طرف اداره منابع طبیعی استان دریافت کرده اند و سال گذشته به یاد ۱۲۰شهید دانش آموز نهاوندی ۱۲۰ شاخه گل روز در مدرسه و سطح شهر کاشتند.

مدیر مدرسه تجدد گفت: از دیگر کار‌های این مدرسه پخت کباب ۱۱متری برای دانش آموزان بی بضاعت با هزینه خیران مدرسه و آمار قبولی در مدارس نمونه دولتی شاهد و استعداد‌های درخشان در مقطع متوسطه دوم است.

برگزاری بزرگترین چوپی لری دانش آموزی کشور به مناسبت هفته معلم در نهاوند

برگزاری بزرگترین چوپی لری دانش آموزی کشور به مناسبت هفته معلم در نهاوند

برگزاری بزرگترین چوپی لری دانش آموزی کشور به مناسبت هفته معلم در نهاوند

انتهای پیام/د.ا

بزرگترین چوپی لری دانش آموزی کشور به مناسبت هفته معلم در نهاوند برگزارشد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.