۷۵۰ میلیارد تومان مصوبه اجرا نشده سفررهبری و رئیس جمهوری به استان داریم که سال ۹۸ تعیین تکلیف خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، استاندار خراسان شمالی دیشب در نشست خبری با اشاره به مصوبات اجرا نشده سفر ریاست جمهوری و سفر مقام معظم رهبری گفت: ۵۵۰ میلیارد تومان مصوبه سفر رهبر انقلاب و ۲۰۰ میلیارد تومان مصوبه سفر رئیس جمهوری به استان خراسان شمالی همچنان باقی مانده و اجرایی نشده است که سال آینده تعیین تکلیف خواهد شد.
محمدعلی شجاعی با اشاره به فعالیت نشریات و روزنامه‌های خراسان شمالی افزود:همه دستگاه‌های اجرایی موظف به گرفتن اشتراک از این مجموعه فعال هستند.
وی درخصوص پرداخت معوقات کارگران افزود: تاکنون ۹۵ درصد از معوقات کارگران، پیمانکاران بخش خصوصی و بخش دولتی پرداخت شده است و بقیه نیز پرداخت خواهد شد.
شجاعی همچنین گفت: سند توسعه استان با استفاده از توان و نظارت نخبگان و صاحب نظران تدوین می‌شود و در سال جدید، رونمایی خواهد شد ..
استاندار خراسان شمالی در خصوص انتصاب‌های اخیر در استان گفت: هیچ نگاه انتخابی وجود ندارد و برخی از انتصاب‌ها توسط وزارت خانه‌ها صورت می‌گیرد و من تحت هیچ فشار سیاسی نیستم و در انتصاب‌ها تنها توسعه استان و رفع مشکلات مردم را در نظر می‌گیرم.
شجاعی در خصوص لغو پرواز‌های فرودگاه بجنورد هم گفت: صورت مکتوب اعتراض‌ها و گلایه‌ها را به وزارت راه و شهرسازی انعکاس داده ایم و پیگیر هستیم تا پرواز‌های فرودگاه بجنورد انجام شود.
استاندار درباره مشکلات بازار و به ویژه بازار گوشت مرغ گفت: میزان تولید مرغ خراسان شمالی کم است و بخش زیادی از نیاز استان از سایر استان‌ها تامین می‌شود و در این شرایط، قیمت تمام شده تحت تاثیر قرار می‌گیرد.
استاندار خراسان شمالی خطاب به نیرو‌های وزارت کشور همچون مدیران و فرمانداران گفت: تنها تا اردیبهشت ماه مهلت دارند تا در محل خدمت خود ساکن شوند در غیر این صورت از ادامه فعالیت کاری خود باز می‌مانند.
انتهای پیام / م


نشست خبری استاندار خراسان شمالی

برچسب ها: وزارت کشور ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.