قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان گفت: ۷۰ پایگاه به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مسافران نوروزی و جذب حامی برای ایتام تحت حمات کمیته امداد در سراسر استان کرمان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سهراب روستایی؛ قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به اینکه در شرع مقدس اسلام در مورد ارزش و اهمیت پرداخت صدقه سفارش‌های زیادی شده است گفت: به‌منظور کمک به نیازمندان در ایام نوروز ۷۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مسافران نوروزی در محل پایگاه‌های هلال‌احمر، اماکن تاریخی و دفاتر کمیته امداد راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: هموطنان گرامی همچنین می‌توانند صدقات و کمک‌های نقدی خود را به صندوق‌های صدقات کمیته امداد واقع در معابر و جاده‌ها و یا به شماره‌حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و شماره کارت مجازی ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۸۰ بانک تجارت واریز کنند و همچنین می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۳۴*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره ۰۹۶۸۸۷ با کد ۰۳۴ ویژه استان کرمان صدقات خود را پرداخت کنند.

روستایی در ادامه از رشد ۱۰۰ درصدی کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و بیان کرد: مردم نوع‌دوست استان کرمان امسال با مشارکت بی‌نظیر خود در جشن نیکوکاری برای محرومان سنگ تمام گذاشتند.

گفتنی است؛ تاکنون بیش از هشت میلیارد و ۴۰۷ میلیون تومان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری جمع‌آوری و در آستانه سال نو بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
انتهای پیام/ی

جمع آوری کمک های مردمی در کرمان

برچسب ها: کمیته امداد ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار