دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای به ادعای هک‌ شدن گوشی همراه همسر و پسر بنیامین نتانیاهو از سوی ایران واکنش نشان داد.

واکنش دفتر نخست‌وزیر رژیم صهونیستی به هک‌شدن گوشی همراه خانواده نتانیاهوبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه کان، دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی ضمن رد ادعای اخیر روزنامه سعودی اعلام کرد پس از مشورت با مقامات امنیتی معلوم شد هیچ اتفاقی رخ نداده و ایران گوشی همراه همسر و پسر نخست‌وزیر را هک نکرده است.

روزنامه سعودی ایندیپندنت عربی به نقل از منابعی آگاه مدعی شد ایران چندی پیش گوشی همراه سارا نتانیاهو، همسر و یائیر نتانیاهو، پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی را با هدف شنود صحبت‌های بنیامین نتانیاهو در خانه‌اش هک کرده است.

این روزنامه که از ذکر نام این منابع خودداری کرده است، مدعی شد: «این شنود چندین ماه پیش صورت گرفته و پس از اطلاع، اقدام برای امن کردن خطوط انجام شده است. اطلاعاتی در خصوص اینکه ایرانی‌ها از این شنود چه به دست آورده اند، در دست نیست».

پیشتر رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند گوشی همراه ایهود باراک، نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی از سوی عوامل مرتبط با ایران هک شده و اطلاعات آن به ایران فروخته شده است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز پنجشنبه گذشته مدعی شده بود دستگاه اطلاعاتی ایران گوشی همراه «بنی گانتز» رئیس ائتلاف «کاحول لاوان» (آبی‌سفید) و رقیب اصلی بنیامین نتانیاهو برای تصدی سمت نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در انتخابات آتی این رژیم را هک کرده و اطلاعات شخصی داخل آن را به سرقت برده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار