دبیر ستاد طرح سلامت نوروزی استان کرمانشاه گفت: هم اکنون ۴۱ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در قالب طرح نوروزی در مسیر‌های پرتردد و مبادی ورودی و خروجی شهر‌های استان مستقر است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فرزین مدرسی از اجرای طرح سلامت نوروزی اورژانس کشور از ۲۵ اسفندماه در سراسر کشور خبر داد و گفت: برنامه استقرار آمبولانس‌های ۱۱۵ به منظور پاسخ گویی سریع و اطمینان خاطر مسافرین در استان نیز اجرا شده است.

وی از آماده باش اورژانس هوایی، آماده باش کامل پرسنل اورژانس ۱۱۵ استان، آماده باش بیمارستان‌های استان و فعالیت کلینیک‌های ویژه در ایام طرح سلامت نوروزی خبر داد.

وی طرح کشیک نوروزی حوزه بهداشتی دانشگاه را شامل بازرسی از تمام مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مدارس محل اسکان گردشگران، هتل ها، مراکز رستوران‌ها و سوغات سرا‌های بین راهی دانست و گفت: فعالیت بازرسان بهداشتی از ساعت ۸ صبح الی ۲۰ در ایام طرح و تا ساعت ۲۴ در اماکنی که دارای حجم بالای گردشگران باشند ادامه دارد.

دکتر مدرسی از فعالیت ۳۱ داروخانه شبانه روزی شامل ۱۹ داروخانه در شهرستان کرمانشاه و ۱۲ داروخانه در سایر شهرستان‌ها در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: در شهرستان‌های فاقد داروخانه شبانه روزی نظیر دالاهو و ثلاث باباجانی نیز از ظرفیت بخش خصوصی و مرکز بهداشت و درمان بستر استفاده می‌شود.

 

انتهای  پیام/ز

 

طرح کشیک نوروزی حوزه بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی  کرمانشاه

برچسب ها: نوروز98 ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.