مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از آماده باش نیرو‌های سازمان آتش نشانی در آستانه چهار شنبه آخر سال خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،غلامرضا رضایی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت : ۱۵۶نیروی این سازمان در قالب ۱۰ تیم عملیاتی در آستانه چهار شنبه آخر سال آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند.

وی گفت : پلاکارد‌های پیام هشدار‌های ایمنی و خطرات استفاده از مواد محترقه با شعار (نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک) را مراکز خرید شلوغ نصب شده است.

رضایی همچنین از اجرای طرح سلامت نوروزی مرکزیت مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان به عنوان دبیرخانه طرح سلامت با ناوگان هوایی و زمینی در ایام نوروزخبرداد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از آماده باش ۳۷۰ نیروی اورژانس برای اجرای این طرح خبر داد و افزود: ۱۲۰ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و بالگرد هوایی در این ایام آماده ارائه خدمت به مسافران و گردشگران است.

رضایی افزود: سامانه ۱۵۹۰۱۴۹۰ و ۱۹۰ برای دریافت شکایت مردمی در خصوص حوزه درمان، بهداشت و غذا و دارو اعلام شده است.

وی گفت: تیم‌های بازرسی در ایام وروز از مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، پایگاه‌های اورژانس، رستوران‌ها ومراکز تهیه و طبخ غذا بازدید خواهند کرد .

 

 

انتهای پیام/د

۱۵۶نیروی آتش نشان آماده خدمت رسانی به هموطنان

 

برچسب ها: حوادث ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.